ZNAKOVITOST SREĆE

Serija slika na platnu nastala u zadnje vrijeme tijekom 2008. i 2009. godine predstavlja doseg jakih grafičkih obilježja. Grafika je poveznica koja ispunjava sustav, a timbar posebnog ugođaja boje cjelinama daje pastelni ugođaj i poseban izričaj koji ispunjava prostornost radova pozitivizmom. Čitavim izvedbenim poljem radova zrači rukopis koji sam po sebi osebujno ispunjava tematiku likovnim sadržajem.
Sama ikonografija izniče iz odsutnosti u smislu značenja koje govori o nečemu je prošlo i ostavilo pozitivne tragove u slikovitom smislu. Izričaj svakome dopušta različite ključeve čitanja, a poetika ciklusa ima osobine struktura koje nas uvode prema poznavanju nepobitna sklada i sadržajnosti koji cjelovitošću podsjećaju na ugodu vizualnih preplitaja.
Radovi dopuštaju prepoznavanje onoga je bitno, duboko utisnuto i nepredmetno, bez napuštanja zaigranosti pojedinih dijelova i cjeline. Ideja realizirana odmakom od onog dijela sjećanja koje predstavlja teret, teži dojmljivom skladu koji uvlači pogled u samosvojne uratke obilježene osobnim rukopisom i znalački uklopljenom teksturom koja privlači zamjedbu. Njihova sadržajnost utječe prema unošenju koje svakome može dopustiti prepoznavanje dobrog traga vlastitosti ili apstraktnih osjećaja.
U tom je smislu značajna i na poseban način dolazi do izražaja uloga radova koji se svojom isprepletenošću motiva, znakova, grafita, boje i ugođaja, preporučuju poput okvira oplemenjenog stalnošću u kojem zauzlanost plijeni pažnju. više, čar prizora ne zrači samo površinom i prijelazima u prožimanju cjeline, već pojedinačna djela dopuštaju upuštanje prema sustavnoj spoznaji Milotićevih likovnih dosega.
Na taj se način, poput posebne svečanosti sustavno urešenih cjelina, djela ovog ciklusa zamjedbeno preporučuju liričnim improvizacijama koje pobuđujući zanimanje usporedno dopuštaju duhovno sudioništvo u radosti stvaranja i poniranja u vlastitost. Preplitanje takovih suodnosa likovnim poljem tvori ugođaje obilježene otvorenom prostornošću koja predstavlja siguran pristup u zaokružen Milotićev umjetnički izričaj.

Marino Baldini